Školení na téma Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury

05.01.2017

Školení na téma Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury

Elektrotechnický zkušební ústav pořádá dne 23. 1. 2017 workshop na velmi aktuální téma Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury. Intenzivní workshop Vám přinese doporučení a tipy pro úspěšné vedení obchodní konverzace. Ujasníte si, jaké faktory do jednání mezi firmou a zákazníky vstupují, dozvíte se, jak ke komunikaci přispívá i řeč těla, a zamyslíte se nad oblastmi firemní kultury, které přímo ovlivňují vztahy se zákazníky a péči o ně. Vyzkoušejte si vlastní dovednosti formou přínosného tréninku, rozšiřte si své schopnosti, jak vést úspěšně obchodní schůzku a komunikujte profesionálně.


Workshop je určen pro majitele firem, jejich zaměstnance, asistentky, pracovníky administrativy i PR, a zejména obchodníky, které zajímá, co vše může zkvalitnit profesionální komunikaci.

  • Termín kurzu: 23. 1. 2017
  • Rozsah školení: 9:00 – 16:00
  • Místo konání: EZÚ – velká zasedací místnost
  • Lektoři: PhDr. Milada Záborcová, Ph.D., lektorka a konzultantka
  • Cena: 3.880 Kč bez DPH (včetně oběda)

Pro více informací kontaktujte p. Jana Brodského, manažera produktu školení a či navštivte stánky www.ezuedu.cz.

Přihlášky na školení zasílejte na emailovou adresu jbrodsky@ezu.cz.

Detail kurzu.
[connections id=’34‘]