Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury
19.09.2016
Školení na téma Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury
Elektrotechnický zkušební ústav pořádá dne 24. 11. 2016 školení na velmi aktuální téma Komunikace s klientem – vizitka firemní kultury. Intenzivní workshop Vám přinese doporučení a tipy pro úspěšné vedení obchodní konverzace. Ujasníte si, jaké faktory do jednání mezi firmou a zákazníky vstupují, dozvíte se, jak ke komunikaci přispívá i řeč těla, a zamyslíte se nad oblastmi firemní kultury, které přímo ovlivňují vztahy se zákazníky a péči o ně. Vyzkoušejte si vlastní dovednosti formou přínosného tréninku, rozšiřte si své schopnosti, jak vést úspěšně obchodní schůzku a komunikujte profesionálně.
Kurz je určen pro majitele firem, jejich zaměstnance, asistentky, pracovníky administrativy i PR, a zejména obchodníky, které zajímá, co vše může zkvalitnit profesionální komunikaci.
- Termín kurzu: 24. 11. 2016
- Rozsah školení: 9:00 – 16:00
- Místo konání: EZÚ – velká zasedací místnost
- Lektoři: PhDr. Milada Záborcová, Ph.D., lektorka a konzultantka
- Cena: 3.880 Kč bez DPH
Pro více informací kontaktujte p. Jana Brodského, manažera produktu školení.
Přihlášky na školení zasílejte na emailovou adresu [email protected].
[connections id=’34‘]